מיצוק והרמת חזה

הטיפול ברפואה הסינית למיצוק והרמת חזה

הטיפולים במיצוק חזה, מוצעים בבתי החולים בסין מזה כ 40 שנים ובעשור האחרון נעשו פופולארים מאוד ברחבי העולם המערבי. טיפולי מיצוק החזה מתבצעים באמצעות דיקור, כוסות רוח, מוקסה, עיסויים וצמחי מרפא. הטיפולים בטוחים לחלוטין, יעילים מאוד ואינם מכאיבים כמעט כלל. הטיפול הסיני, טבעי לחלוטין, אינו מותיר סימנים או תופעות לוואי אחרות והוא יעיל לאורך זמן. תחזוקה קבועה נדרשת בכדי לשמור על תוצאות הטיפול למשך שנים.

הטיפולים מותאמים לנשים בכל הגילאים. שיפור משמעותי יותר יתרחש אצל נשים החיות אורח חיים בריא, מקפידות על ספורט, תזונה בריאה ושעות שינה. הטיפול יהיה יעיל במיוחד אצלו אלו שמאגרי הקולגן והאלסטין שלהן מתחדשים בקצב יעיל יותר ואשר זרימת הדם ותנועת הצ'י בגופן, טובה.

טיפולי מיצוק החזה מבוססים על אותה התאוריה עליה מבוסס הדיקור הקוסמטי: הנעת צ'י ודם בעוצמה רבה המסייעת בפתיחת סטגנציות מקומיות, ניקוי רעלים וסיוע בחידוש מאגרי הקולגן והאלסטין בשדיים.

תמונות לפני ואחרי סדרה בת 6  טיפולים במיצוק חזה

 

 

על פי הרפואה הסינית, התפתחות תקינה של חזה ושמירה על מוצקותו, מקושרת לתפקודי הכליות, הטחול והכבד. גם איזון במרידאני הריאות, המקושר לעור ישירות וערוץ הלב  ישפיע על מראהו של חזה שאינו מתוח ומוצק. שינויים הורמונאלים, תזונה ואיזון גוף-נפש, ישפיעו על איזון המרידיאנים.

דיקור קוסמטי למיצוק חזה אינו רק טיפול אסתטי אלא, באמצעותו נבצע איבחון מקיף, נאזן ונחזק את המרידאנים המעורבים בשורש הבעיה ודרכו נשפר גם את מראה השד.

רפואת שד מונעת ומאבחנת :

אשה אשר תטפל בשדיה, תלמד את מרקמם ותכיר כל גבשושית, תדע לאבחן באופן מיידי התפתחות בלתי תקינה ברקמת השד. הטיפול התחזוקתי, ישפר את זרימת הדם והחמצן בשד ויאט את ההתפתחות של גידולי השד לסוגיהם.

 

כיצד ממצקים ומרימים חזה בשיטה טבעית ?

באמצעות שיפור קצב ההתחדשות של התאים בשד

שיפור אספקת דם עתיר חמצן לרקמת השד

סיוע בחידוש הקולגן של הרקמות הפנימיות יוצר מיצוק והקולגן העורי של השד המעניק לו מראה צעיר ומתוח.

איזון הורמונאלי ומנטאלי

הנעת נוזלי לימפה ברקמת השד

הטיפול הסיני במיצוק והרמת חזה ישפר משמעותית מראה שדיים אחרי הנקות, לאחר תהליך הרזיה, חזה שאינו מוצק, חזה עם סימני מתיחה, חזה קטן במיוחד ופטמות שקועות. השיפור המשמעותי יהיה אצל בעלות חזה קטן יחסית. בחזה כבד וגדול ניתן לשפר את מראהו במידה מועטה.

סדרת טיפולים תהיה בת 8-10  טיפולים שבועיים שיכללו דיקור, עיסויים, טיפול בכוסות רוח, מוקסה ויעוץ לצמחים ולתזונה. בין טיפול לטיפול מומלץ להמשיך בעיסויים עצמיים יומיומיים, באמצעות כוסות רוח וכפפות קרצוף מיוחדות. בתום הסידרה ימשיכו המטופלות להגיע לטיפולים חודשיים וימשיכו בעיסויים עצמיים פעם בשבוע.

כבר בתום סידרת הטיפולים הראשונה, יחול שיפור אולם כדי להבחין בשיפור משמעותי יש להתמיד לפחות במשך חצי שנה.

בתום סדרת הטיפולים מראה החזה משתפר בהדרגה. ניתן לצפות להגדלה בכחצי מידה ובמראה כללי של חזה מורם ומוצק יותר.

על פי מחקר שפורסם בסין, אצל 30% מהמטופלות, אחרי סדרת טיפולים גדל המספר בחצי מידה, אצל 40% גדל החזה במידה שלמה ואצל 30% גדל החזה אף ב2 מידות , אחרי חצי שנה של טיפולים.

השינוי באחוזי שיפור מקושר  לגנטיקה, לאיזון המרידיאני, למצב הרפואי הכללי, למבנה רקמת השד, לגודלו ומוצקותו בראשית התהליך, להתמדה בטיפולים הביתיים, הקפדה על ספורט ותזונה, העדר סיגריות ואלכוהול ולתגובת המטופלת לדיקור.

המטופלות שיגיעו לסדרת טיפולים במיצוק חזה ויתמידו עם התחזוקה החודשית השוטפת יהנו כמובן מבריאות טובה יותר, אנרגיה ומצב רוח טובים יותר ועמידות גבוהה הרבה יותר בפני מחלות.

 

מבנה השד

 

  1. בית החזה– כלוב הצלעות
  2. שריר החזה הגדול
  3. אוניות – בלוטות המיצרות חלב
  4. פטמה
  5. עטרה
  6. תעלות – מקשרות את האוניות אל הפטמה
  7. רקמת שומן – רקמה שומנית המקיפה את האוניות והצינוריות וממלאת את השד
  8. עור