טיפולים קוסמטיים משלימים

אסתטיקה סינית- טיפולים משלימים

בטיפולי הדיקור הקוסמטי להצערת העור, בטיפולי נשירת השיער ובשאר טיפולי הרפואה הסינית האסתטית משולבים כלים ומיכשור מתוך הרפואה הסינית המסורתית אשר חלקם עברו שינויים וקיימים היום בגירסא מודרנית וחדשנית. בנוסף, משלבת יעוץ לתזונה, עיסויים, פורמולות צמחי מרפא ותכשירים קוסמטים טבעיים, יחודיים אשר יוצרו עבורי במיוחד, בשילוב עם טיפולי הדיקור הסיני.

המזורולר – הכלי המוביל בתעשית האנטי אייג'ינג

המזורולר הוא גירסא חדשנית לפטיש ה 7 סטאר עימו נהגו לעבוד בסין לפני מאות שנים. הוא מכשיר בעל טכנולוגית קסם להעצמת יעילות חומרי ההזנה, הריפוי, השיקום והטיפוח של העור.

בגלילת המזורולר על גבי העור נוצרים בטיפול אחד כ300,000 חרירים בפנים. בתהליך ההחלמה של העור נוצרים תאי עור חדשים ומואץ באופן משמעותי תהליך היצור של הקולגן והאלסטין הטבעי בגוף. בתום תהליך האיחוי, מונשלת בעדינות השכבה החיצונית ו"נולד" עור בהיר יותר ועם פחות קימטוטים ופגמי עור שיטחיים.

המזורולר הינו רב תכליתי : מסייע בחיטוב, נשירת שיער, סימני מתיחה, עור עייף וחסר חיים, נקבוביות פתוחות, צלקות, מסייע בעיבוי העור, מחזיר את הברק והחיוניות לעור פנים בוגר, מבהיר עור דהוי, מטשטש כתמים ועוד.

הרולר בטוח לחלוטין והשימוש בו בטוח לחלוטין וללא כל תופעות לואי.

 


רולר גרמניום

רולר הגרמניום מבוסס על מוליכות מינראל הגרמניום, המיועד לשימושים רפואיים שונים. גוף הרולר עשוי ממתכת אצילה – טיטניום, המסייעת להוסיף נוגדי חימצון לעור ועל ידי כך לעודד חידוש אקטיבי של קולגן.

גלילת הרולר על גבי העור מסייעת לתחלופה מהירה של תאי עור, חילוף חומרים מהיר, ניקוז וניקוי פנימי, מסייעת במיצוק העור, הפחתת נפיחות הנובעת מעודף לחות ושומן ומשפרת את כלל פתולוגיות העור הנובעות מהתבגרות. רולר הגרמניום הוא כיום אחד ה"להיטים" בסין בתעשית היופי.

רולר הגרמניום משמש נוגד חימצון רב עוצמה


טיפול עם שקיות צמחים חמות

טיפול עם שקיות צמחים הינו טיפול תאילנדי מסורתי המשלב עיסוי עם שקיות כותנה ממולאות בצמחי מרפא המחוממות על גבי מכשיר אדים. עיסוי הפנים עם שקיות צמחים קטנות בשילוב של חום, לחות ולחץ מזרים דם, פותח חסימות, משחרר שרירים היוצרים קמטוטים, פותח נקבוביות, מאפשר ניקוי יסודי של העור ומסייע להחדרת לחות מכסימלית.

טכניקת העבודה עם שקיות הצמחים, מאפשרת הרפיה עמוקה, שחרור ממתח והקלה על עייפות, ממריצה במישור האנרגטי, הרגשי והפיזי, שיפור סירקולצית זרימת הדם בפנים וניקוז לימפאטי. אחרי טיפול עם שקיות צמחים יראה העור זוהר, מלא חיים ובריא יותר.

 


GUA SHA טיפול סיני עתיק עם כלי עיסוי מקרני אייל מעובדות

גואה שה הינו כלי ריפוי סיני עתיק בן אלפיים שנים העשוי מקרני אייל או שור, פלסטיק, אבני חן, מתכות שונות או קרמיקה. מטפלים בגואה שה על ידי קרצוף או שפשוף עדין של העור עם כלי הטיפול על מנת להגיע לרבדים השונים. השיטה העתיקה משתמשת בכלי הגואה שה להעלאת או קידום הצ'י, האנרגיה החיונית הביו חשמלית, יצירת סירקולציה של הדם והרחקת חום רעיל, הנעת דם שאינו זורם היטב ותקוע ונוזל לימפטי. זו שיטת קסם לשיפור הבריאות הכללית ולאבחון ולמניעת בעיות בריאות ומחלות. בטיפולי הפנים, הגואה שה משמש תפקיד חשוב כממריץ דם, מסלק רעלים ומסייע להגמשת העור ולמראה עור רענן יותר. הטיפול עימו נפלא לשיפור מראה הקמטים, כתמים, כהות מסביב לעיניים, צלקות ונשירת שיער.

הטיפול בגואה שה נעים מאוד, בטוח וללא תופעות לואי פרמננטיות ובתומו יחוש המטופל תחושה של חיוניות ומרץ והעור יראה קורן וזוהר.

 


 הבלה-באצ'י – כוס רוח מסיליקון לעיסוי פנים

עיסוי עם הבלה-באצ'י הוא טכניקה המבוססת על "כוסות הרוח" עתיקות היומין. הבלה- באצ'י קל מאוד לתפעול בזכות גמישות הסיליקון. הטיפול עם כוסות הסיליקון משמש  לטפול במגוון בעיות עוריות ופנימיות כמו גם לשמירה על הבריאות הכלל מערכתית. העיסוי משתמש בכוס יניקה הנלחצת ביד ומונחת או מוזזת על הפנים על גבי קרם עיסוי. טכניקת העיסוי היחודית, מסייעת בשיפור מראה העור והצערתו, טיפול בכתמי עור, קמטים, צלקות ועוד.

הבלה-באצ'י משפר באמצעות עיסוי נעים את מראה העור, מרקמו ואיכותו ובנוסף יעניק עיסוי פנים מרגיע ועמוק תוך הגברת זרימת הדם, ניקוי חיצוני של העור וניקוז רעלים פנימי.

 

 


טיפול פוטודינמי ( PDT )

טיפול פוטודינמי הינו סוג של פוטותרפיה -טיפול באור הפועל לשינויים כימים ברקמת בעור, לפנוי פסולת, להעשרת התאים בחמצן ולהתפתחות תקינה של תאי עור חדשים. ל- PDT יכולת מוכחת להרוג חיידקים, פטריות ווירוסים . מנורת PDT משמשת לשילוב בטיפולים באקנה ומשמש קלינית לטיפול במגוון רחב של פתולוגיות אסתטיות כגון קופרוזיס, פיגמנטציה, צלקות ופוסט אקנה, קמטים, סרטן העור, מחלות עור ועוד.

הטיפול נחקר והוכח כבטוח לחלוטין ונטול תופעות לוואי. הטיפול נעים מאוד ומרגיע וניתן לישם אותו בשילוב תכשירים קוסמטים ובמקביל לדיקור פנים.

הטיפולים ברפואה סינית אסתטית בשילוב טיפול פוטודינאמי, מעצימים את התוצאות בצורה ניכרת.


אלקטרותרפיה קוסמטית

אלקטרותרפיה הינה שיטת טיפול בה משתמשים בזרמים חשמליים נמוכים המועברים אל כל שכבות העור ואל שרירי הפנים, הראש והצוואר בכדי לחטב את שרירי הפנים ו"להרימם". הוא מבוסס על אלקטרותרפיה עימה מטפלים ברפואה הסינית מזה שנים רבות, אשר נחקרה בתהליכי שיקום עצבים ושיקום אורטופדי והוכחה כיעילה מאוד ובטוחה לחלוטין לשימוש.

משתמשים בחשמל ליעוד קוסמטי מסוף המאה ה 19. מחקרים רבים באלקטרופיזיולוגיה בוצעו על ידי אנשים כמו רוברט או. בקר , ד"ר ביורן נורדנסטורם וד"ר תומאס ווינג, שהמציאו כמה ממכשירי המיקרו-זרמים הראשונים.

פרסומת לאלקטרותרפיה קוסמטית משנת 1909

משתמשים בטיפולים האסתטים בארבעה סוגים עיקריים של טיפול, הנבדלים זה מזה בסוג הזרם בו הם משתמשים :

  1. טיפול גלווני
  2. גירוי חשמלי עצבי (NMES) המכונה גם טיפול פאראדי.
  3. גירוי נוירו-שרירי חשמלי מיקרו-זרם (MENS)
  4. טיפול בתדר גבוהה

הטיפול באונטסו למטרות אסתטיקה

מכשיר האונטסו פותח בשנת 1988 על ידי רופאה יפנית בשם דר' טומקו מיטסוי (1915-2001) . היא ייצרה את הדגם הראשון של מכשיר האונטסו וכתבה פרוטוקול טיפולי לישום פרקטי תרמי לטיפול שלם עימו גוף, נפש, אסתטיקה. באונטסו, אנו משתמשים בטכנולוגיה מודרנית בדרכה של החוכמה ההוליסטית העתיקה.
מטפלים עימו אלפי מטפלים ברחבי העולם והוא מככב בכנסים רפואיים וקונגרסים לרפואה משלימה ברחבי העולם.
המכשיר פותח למטרת שיפור יכולת הריפוי הטבעית, התחדשות מואצת של תאי העור והגוף כולו, פינוי רעלים, לריפוי מחלות רבות ולטיפול בכאבים, תוך העלאת חום הגוף (היפרתמיה).

זרימת דם ירודה לא רק גורמת לבעיות בריאותיות משמעותיות, אלא גם משפיעה על המראה, במיוחד על הזדקנות העור.  זרימת דם ירודה גורמת לעור לא אחיד, פיגמנטציה (במיוחד בפנים), אקנה, מחלות עור, עוד דק ונטול חיים ועוד.

הטיפול עם מכשיר האונטסו, גורם לתהודה מולקולרית ברמה התאית וכתוצאה מכך להתחממות מהירה של כל שכבות העור, השרירים, השומן ונוזלי הגוף בצורה עמוקה מאוד, בטוחה ויעילה ומסייע ל"הרמת הפנים", מיצוק ועיבוי העור, טיפול בפגמים, בצלקות ובמחלות עור רבות.

הגדלת נפח הדם הזורם אל הפנים ובפנים משפרת את מראה העור ואת איכותו ולאחריו המטופל יראה צעיר משמעותית וכמובן יחוש טוב יותר ונמרץ יותר.

מטפלים עם האונטסו בטמפרטורה של 55-45 מעלות. חום האונטסו חודר את כל שכבות העור ומעודד התחדשות של קולגן. משלבים בטיפול עימו סרום עתיר ויטמינים, קולגן, צמחים וחומרי הזנה.