דיקור פנים יפני

דיקור פנים יפני – שינקיו

הטיפול בדרך של פציעה של העור וחידוש רקמות ע"י כח הריפוי הטבעי של הגוף, הפך לנפוץ ביותר ברחבי העולם. השימוש במזורולר בעל מספר רב של מחטים, גורם לפציעה מיקרוסקופית של העור, לדימום ובכך לחידוש של הרקמה. טאקשי קיאטגאווה, ה"גורו" של דיקור הפנים היפני המודרני, משתמש בעקרון פציעה זה בטיפולי הדיקור בשילוב דיקור במקודות דיקור יפני, קלאסיות.

בשיטת השינקיו, מיושם הבט חשוב בפציעת העור- הפרשת פקטורי גדילה לטובת חידוש הרקמה ולכן מיושם באמצעות שימוש במספר רב של מחטים.

דיקור הפנים היפני, עמוק יותר מהדיקור הסיני. רוב המחטים מגיעות אל עומק שרירי הפנים ומעודדות יצור אלסטין, המשיב לשרירי הפנים את האלסטיות ומסייע ביעילות רבה ל"הרמת הפנים"

בדיקור הפנים היפני, מדקרים עד 100 מחטים בטיפול.

בראשית התהליך יתכנו שטפי דם אשר יספגו תוך כשבועיים מהטיפול

 

שרירי הבעת הפנים נקראים שרירי אנטי גרביטציה והם נועדו להתנגד לנפילת העור ולהחזקתו מוצק ומתוח. עם השנים שרירי הפנים נחלשים ומגיבים לכח הכבידה, נמשכים מטה וגורמים למראה נפול.

שרירי הפנים מחוברים כולם דרך רקמת הפאשיה ולכן בטיפול דיקור פנים יפני מדקרים את הפאשיה ואת השרירים עצמם וגורמים לסטימולציה בכל שרירי הפנים בבת אחת. עם השנים, שרירי ההבעה מאבדים מהמסה שלהם ונחלשים, מה שגורם למראה נפול, בעיקר בגלל נפילת הלחיים והעפעפיים.

נדקר גם את כל שרירי הפנים והשרירים  המחוברים אליהם ומשפיעים עליהם ישירות: שרירי הצוואר, הקרקפת, הראש כולו, הכתפיים, שרירי הלעיסה, העפעפיים ועוד.  עם השנים, שרירי ההבעה מאבדים מהגמישות ומהמסה שלהם ונחלשים. ברגע שנחזק את שרירי הצוואר והכתפיים, קו הלסת יתהדק.

כששריר המאסטר, תפוס ונוקשה עקב לעיסה מרובה הפנים יראו גדולות ורחבות יותר.

התוצאות הצפויות בדיקור יפני, דומות לתוצאות בטיפולי דיקור הפנים הסיני. בדיקור היפני יושם דגש רב יותר על הרמת הפנים כולן, הצוואר, המצח והעפעפיים.

בדיקור פנים יפני, נשתמש במחטי פנים יפניות יחודיות מצופות סיליקון, בעלות ידית פלסטיק.

בטיפולים בקליניקה משלבת בין הגישה הסינית, לשיטה היפנית, לבין השיטות אותן פיתחתי בשנות הטיפול הרבות בקליניקה. משלבת בטיפולים האסתטים מכשור מודרני רב וביניהם את האונטסו, מכשיר אלקטרוני לעיסוי השרירים, מקרן לדים ועוד.